14 Nisan 2012 Cumartesi

MİMLENDİM

http://benimistanbulum-ella.blogspot.com arkadaşım sağolsun beni mimlemiş.Ne yalan söyleyeyim bu ilk defa başıma geliyor.Hiç mimleneceğim aklıma gelmezdi.Dolayısıyla aşağıdaki sorulara cevap vermek durumundayım.

1) Yemek olsam ne yemeği olurdum?
Ben etlisi olsun zeytinyağlısı olsun tüm dolmaları severim ama Lahanayı daha çok.








2) Müzik aleti olsam hangisi olurdum? 
Azerbeycan sanatçısı Alihan Samedow un kullandığı Balaban çalgısının kendine özgü çok güzel bir sesi var.Keşke yeteneğim olsaydı da çalabilseydim.




3) Araba olsam hangisi olurdum?
Ben de klasik arabaları çok severim.Böyle bir tane olmak isterdim.




4) Ayakkabı olsam hangisi olurdum?
Böyle bir şey olabilir.




5) Renk olsam hangisi olurdum?
Gökyüzünün rengi Mavi.


6) Hayvan olsam hangisi olurdum?
Tabiiki Yunus




7) Şu an okuduğum kitabın 137. sayfasında neler var?
AGATHA CHRISTIE-SESSİZ TANIK tam da 139.sayfadayım.137.sayfada dedektif  Poırot arkadaşı Yüzbaşı Hastings ile
biraz önce görüştükleri medyum Tripp Kardeşler hakkında karşılıklı soru cevap şeklinde yorum yapıyorlar.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...